"Å drikke tre eller flere alkoholenheter per uke kan redusere risikoen
for å utvikle leddgikt, antyder en ny svensk studie.
Den viser at jo høyere inntaket er, jo mindre blir risikoen for å
utvikle leddgikt. Men forskerne understreker at de ikke ønsker å
oppfordre til overdreven alkoholbruk"
Jeg kjenner meg litt stiv dagen etter jeg da..... men dette er vel for
å FORHINDRE leddgikt,, og det toget er jo gått for meg
http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=141524
ja ja.. he en god sommer alle sammen
og SKÅL
Lis