Dagens ord den 8. september 2007

  • SBOIDK
    Message 1 of 1 , 7 Sep 23:55

      For at blive af med de dæmoniske egenskaber, må mennesket gå i gang med at undersøge: "Hvem er jeg?" Uddannelse i hellige skrifter er nyttesløs for denne undersøgelse. Atmananda (Selvets Lyksalighed) kan kun realiseres ved at erkende, at den samme Ånd dvæler i alle skabninger. Denne erkendelse kan kun opnås ved spirituel undersøgelse. At recitere Skrifternes shlokaer (hymner) vil ikke skaffe mennesket af med dets sorg. Forandringen må ske indvendigt.

      -SAI BABA