Festival på Eremitagen lørdag

  • Harald Toft
    Message 1 of 1 , Oct 17, 2008
      Jubii

      Jeg har fået lokket Tim med ud på Eremitagesletten i morgen lørdag
      18/10. Der er Dragefestival kl. 12-16, men der er varslet tidlig
      fremmøde på grund af vejret.

      Jeg samler Tim op kl. 10 på hans bopæl Jacob Erlandsens Gade 4, st. th,
      2100 Ø, Hvis andre vil med, må de være der kl. 10 også.

      Ved 13-tiden vil det nok begynde at regne lidt, og vinden kommer op,
      godt for drageflyverne, men skidt for os, vores pinde kan sædvanligvis
      ikke li' at blive våde.

      Harald