RE: [danskboom] Fastelavn

  • Henrik Mahler
    Message 1 of 12 , Mar 3, 2011
      Hej alle

      Jeg er desværre ikke hjemme den kommende og næste weekend.

      Henrik - laaangt væk

      To: danskboom@...
      From: jenskrabbe@...
      Date: Thu, 3 Mar 2011 22:38:52 +0100
      Subject: [danskboom] Fastelavn

      Hej Alle,

      Fastelavn er på søndag d. 6, men jeg er desværre ikke hjemme der.
      Så derfor tænker jeg, at vi kunne skyde vores traditionelle fastelavnsevent i boomerangklubben en uges tid til d. 13. marts i stedet.
      Hvad siger I til det?

      Jeg får nok ikke tid til at købe en tønde, så hvis en eller flere af jer kunne finde sådan en, vil det give os noget at kaste efter.
      Hvis vi får købt for mange, så gemmer vi dem bare til næste år.

      Mvh Jens

      --
      Jens Krabbe
      jenskrabbe@...

    • Jens Krabbe
      Message 2 of 12 , Mar 4, 2011
        Og den 20. er det Joachims fødselsdag.
        Hvad med den 19. marts så?

        Mvh Jens

        --
        Jens Krabbe
        jenskrabbe@...

        To: danskboom@...
        From: henrikm1952@...
        Date: Fri, 4 Mar 2011 02:09:14 +0100
        Subject: RE: [danskboom] Fastelavn

        To: danskboom@...

        Message 3 of 12 , Mar 4, 2011

          jeg er ikke hjemme d. 13. men er ellers fleksibel.
        • Lasse
          Message 4 of 12 , Feb 9, 2012
            Hej venner :-P
            Jeg er frisk på den 19.

            Mvh Lasse Bjørklund
          • Harald
            Message 5 of 12 , Jan 27, 2013
              Hej Alle,

              Skal vi holde fastelavnskast igen i år? Det er jo den 10. februar i år, og det skal vel ske i Parken som sædvanlig. Indtil videre er det jo lykkedes at samle en del hvert år.

              Harald
            • Jens Krabbe
              Message 6 of 12 , Jan 29, 2013
                Jo, det skal vi da!
                Skal jeg prøve at få fat på en tønde magen til dem, vi havde de to forrige år, eller skal vi prøve nogle kraftigere?

                Mvh Jens

                --
                Jens Krabbe
                jenskrabbe@...

              • Peter
                Message 7 of 12 , Jan 29, 2013
                  Jeg er helt med på at vi skal have det igen i år.
                  Omkring tønden tænker jeg bare at en stærkere tønde giver os bare længere tid at kaste i, hvilket jeg ikke ser som en dårlig ting

                  Hilsen Peter

                  --- In danskboom@..., Jens Krabbe wrote:

                  > Jo, det skal vi da!
                  > Skal jeg pr�ve at f� fat p� en t�nde magen til dem, vi havde de to forrige �r, eller skal vi pr�ve nogle kraftigere?
                  >
                  > Mvh Jens
                  >
                  > --
                  > Jens Krabbe
                  > jenskrabbe@...

                • Harald Toft
                  Message 8 of 12 , Feb 1, 2013
                    Hej alle,

                    Metro har tønder til 99 eller 159 kr, sidstnævnte er en solid een. Og det må vel osse snart være min tur til at købe, Jens har betalt tønden de sidste par år, men han har vel bruge den til at sk.de i?
                    Er der nogen der har set noget billigere eller bedre

                    Harald Toft Email: harald_toft@... Member of Danish Boomerang Club: www.boomerangklub.dk

                    Message 9 of 12 , Feb 8, 2013
                      Hej alle køllekastere

                      Vi holder fastelavn i Fælledparken, som sædvanlig ud for Pavillonen.
                      Vejret ser rimeligt ud svag vind 3-4m/s, en lille smule sne, og frost, så Jens undgår at blive pladret fuldstændig til, det har han prøvet et par gange når der er smattet. Ja okay det har vi andre osse.

                      Jens si'r kl 14, så har vi 3 timer til at få smadret bøtten. Vi skulle jo nødig ha' tønden med hjem som vi een gang har prøvet det, virkelig nedtur!

                      Jeg ta'r hjemmebryg med, cider og juleøl, der nu er lagret tilstrækkeligt til at gærsmagen er væk og til at øllet har fået et godt skum på toppen. Måske osse lidt the med til puritanerne?

                      Harald.
                    • Ivan Kure

                        Message 11 of 12 , Feb 9, 2013
                          Nej, i morgen søndag kl. 14.