RE: [danskboom] Fastelavn

  • Jens Krabbe
    Message 1 of 20 , Mar 4, 2011
      Og den 20. er det Joachims fødselsdag.
      Hvad med den 19. marts så?

      Mvh Jens

      --
      Jens Krabbe
      jenskrabbe@...

      To: danskboom@...
      From: henrikm1952@...
      Date: Fri, 4 Mar 2011 02:09:14 +0100
      Subject: RE: [danskboom] Fastelavn

      Hej alle

      Jeg er desværre ikke hjemme den kommende og næste weekend.

      Henrik - laaangt væk

      To: danskboom@...
      From: jenskrabbe@...
      Date: Thu, 3 Mar 2011 22:38:52 +0100
      Subject: [danskboom] Fastelavn

      Hej Alle,

      Fastelavn er på søndag d. 6, men jeg er desværre ikke hjemme der.
      Så derfor tænker jeg, at vi kunne skyde vores traditionelle fastelavnsevent i boomerangklubben en uges tid til d. 13. marts i stedet.
      Hvad siger I til det?

      Jeg får nok ikke tid til at købe en tønde, så hvis en eller flere af jer kunne finde sådan en, vil det give os noget at kaste efter.
      Hvis vi får købt for mange, så gemmer vi dem bare til næste år.

      Mvh Jens

      --
      Jens Krabbe
      jenskrabbe@...

    • Jan Alstrup
      Message 2 of 20 , Mar 4, 2011

        jeg er ikke hjemme d. 13. men er ellers fleksibel.
      • Lasse
        Message 3 of 20 , Feb 9, 2012
          Hej venner :-P
          Jeg er frisk på den 19.

          Mvh Lasse Bjørklund
        • Harald
          Message 4 of 20 , Jan 27, 2013
            Hej Alle,

            Skal vi holde fastelavnskast igen i år? Det er jo den 10. februar i år, og det skal vel ske i Parken som sædvanlig. Indtil videre er det jo lykkedes at samle en del hvert år.

            Harald
          • Jens Krabbe
            Message 5 of 20 , Jan 29, 2013
              Jo, det skal vi da!
              Skal jeg prøve at få fat på en tønde magen til dem, vi havde de to forrige år, eller skal vi prøve nogle kraftigere?

              Mvh Jens

              --
              Jens Krabbe
              jenskrabbe@...

            • Peter
              Message 6 of 20 , Jan 29, 2013
                Jeg er helt med på at vi skal have det igen i år.
                Omkring tønden tænker jeg bare at en stærkere tønde giver os bare længere tid at kaste i, hvilket jeg ikke ser som en dårlig ting

                Hilsen Peter

                --- In danskboom@..., Jens Krabbe wrote:

                > Jo, det skal vi da!
                > Skal jeg pr�ve at f� fat p� en t�nde magen til dem, vi havde de to forrige �r, eller skal vi pr�ve nogle kraftigere?
                >
                > Mvh Jens
                >
                > --
                > Jens Krabbe
                > jenskrabbe@...

              • Harald Toft
                Message 7 of 20 , Feb 1, 2013
                  Hej alle,

                  Metro har tønder til 99 eller 159 kr, sidstnævnte er en solid een. Og det må vel osse snart være min tur til at købe, Jens har betalt tønden de sidste par år, men han har vel bruge den til at sk.de i?
                  Er der nogen der har set noget billigere eller bedre

                  Harald Toft Email: harald_toft@... Member of Danish Boomerang Club: www.boomerangklub.dk

                  Message 8 of 20 , Feb 8, 2013
                    Hej alle køllekastere

                    Vi holder fastelavn i Fælledparken, som sædvanlig ud for Pavillonen.
                    Vejret ser rimeligt ud svag vind 3-4m/s, en lille smule sne, og frost, så Jens undgår at blive pladret fuldstændig til, det har han prøvet et par gange når der er smattet. Ja okay det har vi andre osse.

                    Jens si'r kl 14, så har vi 3 timer til at få smadret bøtten. Vi skulle jo nødig ha' tønden med hjem som vi een gang har prøvet det, virkelig nedtur!

                    Jeg ta'r hjemmebryg med, cider og juleøl, der nu er lagret tilstrækkeligt til at gærsmagen er væk og til at øllet har fået et godt skum på toppen. Måske osse lidt the med til puritanerne?

                    Harald.
                  • Ivan Kure

                      Message 10 of 20 , Feb 9, 2013
                        Nej, i morgen søndag kl. 14.

                        Mvh Jens

                        --
                        Jens Krabbe
                        jenskrabbe@...

                        To: danskboom@...

                        Message 11 of 20 , 3 Feb
                          Hej alle gæve pindesvingere,

                          Det er ved at være Fastelavn igen - søndag d. 15. februar.

                          Vi skal have skaffet en tønde og aftalt at mødes ved Pavillonen i Fælledparken kl. 12 som sædvanligt.

                          Derudover vil Hanne og jeg meget gerne se jer alle efterfølgende til kaffe/kage og aftensmad. Og I må meget gerne overtale jeres bedre halvdel til at komme med!

                          Så sørg nu for at få lavet jeres lektier i god tid :-)

                          Lasse: Jeg har stadig en MTA til dig fra Martin Laslett, der venter på at komme hjem :-)
                          Det her kan også være en god lejlighed til at få betalt kontigent for de af os, der har haft for travlt til det ;-)

                          MHR Hanne og Jens

                          Jens Krabbe
                          jenskrabbe@...
                          www.linkedin.com/in/jenskrabbe
                          twitter.com/JensKrabbe1
                        • Sara Bjerre Bjørklund
                          Message 12 of 20 , 4 Feb
                            Hej Hanne og Jens!
                            Det lyder mega hyggeligt. Vi kommer, jeg har overtalt min bedre halvdel ;)
                            Kærlig hilsen Sara

                            Message 13 of 20 , 4 Feb
                              Hej :)
                              Det lyder rigtig hyggeligt.. Som tingene ser ud nu skulle jeg også kunne være med.

                              Message 14 of 20 , 4 Feb
                                Jeg skaffer en tønde!

                                Harald Toft Email: harald_toft@...Member of Danish Boomerang Club: www.boomerangklub.dk

                                To: danskboom@...

                                Message 15 of 20 , 5 Feb

                                  Hejsa.

                                  Endnu en brok operation er fastlagt, men jeg kommer også til Fastelavn i Fælledparken.

                                  Måske bliver jeg lidt forsinket, men i går bare i gang.

                                  Og ja tak til Jens og Hanne J

                                  Inger overvejer, men er ikke sikker. Samme dag skal barnebarnet også slå katten af tønden her ude.

                                  Vi ses - Henrik

                                  Message 16 of 20 , 13 Feb

                                    Hej alle sammen

                                    Jeg må desværre melde ud at pga jeg er kommet bagud med studiet er jeg nød til at bruge tiden søndag på at få indhentet noget af det igen, så jeg kommer desværre ikke med ind til fastelavn.

                                    Håber I får en go dag

                                    Hilsen Peter

[...]

                                  • David Bjerre Bjørklund

                                      Message 18 of 20 , 14 Feb
                                        Hej distancetøndeslagere,

                                        Gårdsdagens og nattens hændelser vil ikke ændre vores planer om at fejre fastelavn, som vi plejer i Fælledparken kl. 12.

                                        Jeg har skudsikkert plexiglas med :-)

                                        Vi glæder os til st se jer i fest- og kamphumør :-)

                                        MHR

                                        Jens Krabbe