Booms i Jorcks Passage

  • Harald Toft
    Message 1 of 2 , May 28, 2001
      Hej Gutter

      Jeg var i Jorcks Passage i fredags, der hvor vi førhen kunne købe
      Aussie Flyer fra Rangs.

      De har ingen booms fra Rangs mere, men forhandler nogle fra et tysk
      firma, der hedder ULURU. De er rigtig flotte, og de har 10 modeller
      på lager, samt Aerobie. Desværre er priserne temmelig høje, men det
      er kvaliteten også

      Jeg købte nr. 2876 (Euphocordalin) og den flyver ok, dog skal den
      ikke have meget power (iflg. NKJ) Han siger også at den ligner 3
      smørrebrødsknive af træ der er sat sammen, og jeg kan kun give kam
      ret.

      Mon vi kan finde forhandleren???

      MHR
      Harald
    • Harald Toft
      Message 2 of 2 , May 28, 2001
        Hej igen

        Ups, jeg glemte deres hjemmeside:
        http://gamesweb.dk
        se under: frisbee, boomeranger (Ufff...)

        MHR
        Harald