1002Kamp i Fælledparken 17.30????

  • Louise Dyring
    Apr 11, 2003
      (beklager hvis der er kommet to ens mails til jer)
      Hej alle jer der befinder jer i nærheden af Fælledparken. (Og også lidt hej
      til jer andre).
      Helle og jeg tænkte om der var nogle, der ville lege i dag kl 17.30 foran
      Pavillonen. Vi er indtil videre 4-5 stykker og vil gerne op på mindst 10, så
      vi kan spille en kamp.
      Er der nogle der har lyst til at være med??? Send mig en mail inden kl 16 og
      så skriver jeg ud til jer, der har tilmeldt jer kl 16.15 og siger om vi er
      nok til to 5-mands hold. Hvis I vil have en sms i stedet for, så skriv lige
      jeres mobilnr i mailen.

      Solen skinner og græsset er dejlig blødt - kom, kom......
      VH Louise og Helle (KFK) - blandt nogle kaldet Helle og Helle