1005Nike Freestyle TV reklame

  • Erik Hammer
    Apr 18, 2003
      Hej alle

      Til min overraskelse så jeg i går et kort klip af en Nike TV-reklame med
      noget freestyle. Jeg havde godt hørt rygter om en sådan reklame i andre
      lande kombineret med en reklameturne, men nu er den åbenbart også i Danmark
      (selvom jeg ikke kan finde noget om reklameturnéen herhjemme).

      Det kan føre til, at freestyle bliver sommerens dille !!!

      Nike har ligefrem lavet en hel hjemmeside med forskellige tricks mv. Man kan
      selv sammensætte sin egen sekvens af tricks, der er et lille spil, billeder
      og meget mere. Musikken bliver man dog nok meget hurtig træt af (selvom den
      er meget bekræftende - "I can do that").

      Tjek følgende hjemmeside:
      www.nikefreestyle.com

      Du vil herefter skulle vælge mellem fodbold, basketball og frisbee.
      Siden afvikles som Macromedia Flash (så du skal muligvis først downloade en
      læser, hvis du ikke allerede har den).

      På siden kan også findes den 60 sekunders reklame, som Nike kører. Den
      afvikles i Quicktime format, og fylder ganske meget (7 MB) så brug ikke en
      langsom forbindelse.

      God fornøjelse
      Erik
    • Show all 3 messages in this topic