1006SV: Nike Freestyle TV reklame

  • Peter Jepsen <pjepsen@aki.ku.dk>
    Apr 19, 2003
      --- I frisbee_dk@..., "Erik Hammer" <hammer@i...>

      Hej alle

      Det er da fedt endelig at se freestyle i en reklame fra et stort
      firma, måske kan det få disc sporten til at rulle igen.

      Ja, og hvem skulle tro at en gammel freestyler som mig skulle blive
      moderne igen. Og i denne retro tid bliver det sikkert moderne igen
      med benvarmere ;-)

      Her er der et link til Nike freestyle opvisninger i Europe
      http://www.frisbee.com/2003_freestyle_tour/ - det ser ikke ud til
      at de kommer til danmark :-(

      Nå men jeg skal ind og finde negle, lim, Sky-Styler, Delay-X og
      Gettoblaster frem.

      Don´t Delay
      Peter Jepsen - Den hårde negl

      > Hej alle
      >
      > Til min overraskelse så jeg i går et kort klip af en Nike TV-
      reklame med
      > noget freestyle. Jeg havde godt hørt rygter om en sådan
      reklame i
      andre
      > lande kombineret med en reklameturne, men nu er den åbenbart
      også
      i Danmark
      > (selvom jeg ikke kan finde noget om reklameturnéen herhjemme).
      >
      > Det kan føre til, at freestyle bliver sommerens dille !!!
      >
      > Nike har ligefrem lavet en hel hjemmeside med forskellige tricks
      mv. Man kan
      > selv sammensætte sin egen sekvens af tricks, der er et lille
      spil,
      billeder
      > og meget mere. Musikken bliver man dog nok meget hurtig træt af
      (selvom den
      > er meget bekræftende - "I can do that").
      >
      > Tjek følgende hjemmeside:
      > www.nikefreestyle.com
      >
      > Du vil herefter skulle vælge mellem fodbold, basketball og
      frisbee.
      > Siden afvikles som Macromedia Flash (så du skal muligvis
      først
      downloade en
      > læser, hvis du ikke allerede har den).
      >
      > På siden kan også findes den 60 sekunders reklame, som Nike
      kører.
      Den
      > afvikles i Quicktime format, og fylder ganske meget (7 MB) så
      brug
      ikke en
      > langsom forbindelse.
      >
      > God fornøjelse