1021Pickup-spiller til DGI Ultimate landstræf?

  • Simon Juhl
    May 21, 2003
      Ville du gerne have været med til DGI Ultimate landstræf i Borrevejle ved Roskilde, men din klub kunne ikke stille hold, så får du en lille ekstrachance her.

      De deltagende hold er blevet spurgt om de har brug for assistance, og det kunne måske være dig? (Der er ingen garanti for at holdene har plads, og for at stævnet kan håndtere eftertilmeldinger, men nu prøver vi ;-)

      Send en mail med følgende oplysninger Senest på fredag kl. 12.00 til simonjuhl@...

      Navn
      Mailadresse
      Jeg ønsker/ønsker ikke at overnatte i telt (og har i øvrigt selv mulighed for at medbringe telt)
      Jeg ønsker/ønsker ikke at deltage i grill-spisning om aftenen.

      Prisen for stævnet er 50,- kr. + evt. overnatning (150,- pr. telt) + evt. grill (75,- kr. pr. person)

      Mvh Ultimateudvalget
      DGI Storkøbenhavn