1024Gæsteundervisning på fodboldskoler. Jeg har hårdt b rug for hjælp!!

  • Jakob Juhl Pedersen
    Jun 17, 2003

      Kære disc-venner!

      Det er altså nu at I skal smide hvad I har i hænderne og komme en presset mand til hjælp! Jeg står med en gevaldig masse fodboldskolebørn, som gerne vil lære hvordan man kan lege med en frisbee. I behøver ikke at være træneruddannede, men det er selvfølgelig en fordel, hvis I ikke hader børn. Nogle har sagt ja til at være med, men jeg skal bruge flere folk!!

      Jeg har vedhæftet den samlede oversigt, men vil konkret spørge på følgende undervisninger:

      • Onsdag d. 25. juni kl. 13.00-15.00 i Virum.
      • Onsdag d. 25. juni kl. 16.00-18.00 i Hørsholm.
      • Torsdag d. 26. juni kl. 13.00-15.00 i Lynge.
      • Torsdag d. 26. juni kl. 16.00-18.00 i Espergærde.

      Kan du kun den ene dag så er det også helt fint - giv mig en melding.

      I får omkostningsgodtgørelse på 140 kr. pr. undervisningstime, samt kørepenge 2 kr. pr. km. Der udover sørger jeg for at det bliver gevaldigt hyggeligt at være med.

      Du må gerne give mig en tilbagemelding på denne mail eller ringe på mobil 28898794.

      Med venlig hilsen

      Jakob Juhl Pedersen