1025Vi mangler selskab til gæsteundervisning i ultimate hos Lyngby håndboldklub.

  • Per Slotsbo-Nielsen
    Jun 22, 2003
      Hej

      Ligesom Jakob Juhl står jeg med en underbemanding på lidt gæste undervisning. Dog er problemet ikke så omfattende.

      Tirsdag kl.13-15 d. 24. juni skal vi(DiscDragons) lave gæsteundervisning i ultimate hos Lyngby Håndboldklub på deres håndboldskole. Der er 3 hold i træk af 15 mand, og vi kunne godt tænke os en extra mand (m/k :) eller to, så vi kunne fordele spillerne lidt mellem os.

      Hvis du er frisk, så ring eller kast mig en mail. :)

      Altså:
      dato: tir. 24.juni
      tid: 13-15
      sted: Lyngby stadion ( hvor DM 2002 blev afholdt)

      mvh Per Slotsbo, DiscDragons
      tlf. 77 42 66 49
      mobil 61 71 08 05
      slotsjoe@kampsax.k-net.dk