      Fra: lena brammer [mailto:l_brammer@...]
      Sendt: 17. juli 2003 14:48
      Til: frisbee_dk@...
      Emne: [frisbee_dk] frisbeegolf

      hej Erik

      Jeg tænkte om du kendte nogle links til golfbaner i sydeuropa, spanien. Eller i det hele taget gode links til frisbee golf.

      Hilsen Lena

      Download MSN Messenger 5.0 og chat nemt og hurtigt med dine venner

      Din brug af Yahoo! Grupper er underlagt Yahoo! Servicebetingelser.
    • Show all 2 messages in this topic