1042Frisbee og Hacky Sack i City2 i september

  • Stephen Skriver
    Aug 8, 2003

      Hej alle frisbee spillere

      City 2 (Danmarks største indkøbscenter under tag) kalder igen på os frisbee spillere.

      City 2 Event vil lave et større arrangement for børn/unge ultimo september 26. + 27. + 28. september i centret. Der vil være hoppeborg, computerspil cafe, workshops om Frisbee / Hacky Sack og optræden med Jay Kid.

      Hvis du har lyst og tid til at spille lidt frisbee (freestyle og discgolf putt) og Hack Sack så læs videre her:

      Programoplæg:

      Vi stiller op med en discgolf kurv og laver en workshop om discgolf putting.

      Vi spiller lidt Frisbee freestyle

      Vi spiller hacky sack spark

      Lidt opvisning og show med præmier

      Forslag til tidsrum:

      Fredag 26.9. kl. 15-17  (der er åbent 15-18)

      Lørdag 27.9 kl. 12-15 (der er åbent 10-16)

      Søndag 28.9. kl. 12-15 (der er åbent 10-16)

      Alternativt kun lørdag og søndag.

      Jeg har forsøgt at få nogle penge for det, men det vil de ikke, derfor har jeg sagt at vi så skal have noget sponsortøj fra Sportmaster eller Stadium sport og det arbejdes der på fra City 2’s side.

      Er der nogen – 2-3 personer hver dag, der har tid og lyst til at lege med Frisbee i City 2 Så send en mail til edbss@...

      jeg skal tale med City 2 marketing på mandag den 11. aug. Da kataloget snart skal i tryk

      Keep em flying

      Stephen