1047Pretty please. Hjælp til ultimate på gymnasie idræts dag.

  • Per Slotsbo
    Aug 22, 2003

      Hej

      Jeg har lavet en brøler, og aftalt, at jeg kunne stå for Ultimate på Ordrup gymnasiums til deres idræts dag nu på tirsdag d.26.august.
      Jeg skal til et kursus den dag, som jeg ikke kan aflyse, så...

      Pretty Please
      Er der nogen der nogen, som vil hjælpe Kasper fra vores klub, som ikke vil/kan stå for det alene.

      Det drejer sig om:

       - 20 gymnasieelever blandet fra 1g til 3g
       - Tidsrummet 9:00 til 13:30
       - fx. Introduktion til spillet
       - fx. Passende øvelser
       - fx. en lille turnering

      Ordrup Gymnasium
      Kirkevej 5
      2920 Charlottenlund

      Jeg vil gerne lave/hjælpe med at lave et program for dagen, hvis det er et problem.

      please
      mvh Per Slotsbo, DiscDragons