1050Tilmelding til DM - sidste chance

  • Henrik Thomesen
    Sep 1, 2003
      Hej allesammen...

      Jeg har indtil nu fået tilmeldinger fra:

      KFK - 1 open, 1 dame
      Flying Circus - 2 open, foreløbig 1 dame
      Discdragons - 1 open
      Flying Vikings - 1 open
      Dinosaurs - 1 open
      Disc Flyers - 2 open, 1 dame
      Ragnarok - 1 open

      Jeg har dog ikke hørt fra ÅUFK endnu. Dette regner jeg med er en fejl forårsaget af, at formanden m.fl. har været nede og repræsentere deres land til EM.

      Det er dog vigtigt, at jeg hører fra ÅUFK meget snart, da det også er dem, som skal holde 1. runde i vest.

      Jeg regner også med, at turneringsplanlæggeren fra KFK tager kontakt til mig, så vi kan aftale nærmere mht. afviklingen på søndag.

      Med venlig hilsen og med EM-jubel.

      Henrik Thomesen
      Wilkensvej 14, 1. th.
      2000  Frederiksberg