1052Program 1. dm-runde 7. september 2003

  • Henrik Thomesen
    Sep 3, 2003
      Hej allesammen...

      Lidt forsinket foreligger der nu et program for 1. runde af DM på søndag.

      Vest-divisionen spiller i Århus. Carsten Hvenegaard fra ÅUFK tager kontakt til klubberne i vest for at angive det præcise spillested.
      Øst-divisionen spiller i Valby ved banerne bag Valbyhallen.

      Programmet for de 2 følgende søndage får I i næste uge, hvor det også vil være at finde på www.frisbee.dk.

      Tiderne i programmet er vejledende og kan selvfølgelig ændres i de enkelte divisioner, hvis holdene kan nå til enighed. F.eks. er det rimeligt, hvis et hold spiller 2 kampe i træk, at de får tid til at hvile, hente vand og gøre sig klar til næste kamp. Det kan eventuelt bedst arrangeres ved et baneskift.

      Jeg har tilstræbt i 1. runde kun at spille på én bane, så der kommer lidt tilskuere til kampene, men begge de arrangerende klubber skal have 2 baner klar. Klubberne skal også sørge for, at der bliver taget tid og ført score.

      De følgende 2 søndage vil begge baner bliver brugt.

      Indledende kampe spilles til 13 med halvleg ved 7. Timecap 60 minutter. 2 timeouts pr. hold pr. kamp.

      Dinosaurs kan ikke deltage i 1. runde, men da jeg ikke kan/vil programsætte dem med 4 kampe pr. dag de næste 2 søndage, har jeg valgt at lade dem "spille" mod de formodede (det står for min regning) 2 stærkeste hold i vest i 1. runde. På den måde får Dinosaurs spillet de formodede mest tætte kampe. Jeg ser selvfølgelig helst, hvis kampene kan blive afviklet alligevel, men vil lade det være op til de pågældende hold.

      Hvis nogle har indvindinger til den fremgangsmåde eller kampprogrammet i øvrigt, så retter jeg mig selvfølgelig efter indlysende argumenter i det omfang, det er muligt.

      Med håbet om en søndag med flot ultimate og intensitet.

      Henrik Thomesen
      EM-bronzevinder og formand for ultimateudvalget.

      Henrik Thomesen
      Wilkensvej 14, 1. th.
      2000  Frederiksberg
      Tlf. 38107659/24850657