1056Lidt Ultimate nostalgi.

  • Morten Ivø
    Aug 7, 1945
      Det skete i de dage…

      Jeg faldt over nogle gamle Ultimate billeder i bunden af skabet, som jeg synes I
      skal have fornøjelsen af. De er fra World Ultimate Championships 1986 i Colchester,
      England. Danmarks første deltagelse ved VM. Det var dengang KFK var grundstammen på
      landsholdet (det viste resultat også).

      Holdbillede, de glade pionere:

      http://ivoe.dk/kfk/Ultimate_1986.jpg

      Øverst venstre:
      Jens Christiansen - KFK, Morten Sandorf - IFO, Claus Svane - KFK, Henrik Larsen -
      Farum, Carsten 'AP' Gottlieb - KFK, Morten Ivø - KFK, Erik Hammer - Farum, Peter
      Jepsen - KFK, Flemming Larsen - Farum
      Nederst venstre:
      Finn Lindegaard - IFO, John Madsen - KFK

      Flying Circus, USA (ja, navnet har været brugt før) vandt VM over Sverige:
      http://ivoe.dk/kfk/vm1986_1.jpg
      Danmark blev sidst, men vi vandt selvfølgelig Spirit:
      http://ivoe.dk/kfk/vm1986_2.jpg

      Til gengæld spillede vi nogle tætte kampe mod de andre bundhold.
      Her vores ærkerivaler og druk kammerater fra Belgien:
      http://ivoe.dk/kfk/vm1986_3.jpg

      Det var også en kæmpe oplevelse at spille mod Japan:
      http://ivoe.dk/kfk/vm1986_4.jpg

      Der er sket meget på 17 år....
      Heldigvis er Danmark blevet bedre for hvert VM/EM.
      Hvad kan det ikke ende med.

      God fornøjelse,
      Morten Ivø - KFK
    • Show all 3 messages in this topic