1057SV: Lidt Ultimate nostalgi.

  • Peter Jepsen
    Sep 8, 2003
      Ja det bringer godt nok minder frem, man sidder jo her og får en
      klump i halsen.

      Jeg har faktisk stadig den Fast-bask som AP holder i hånden på
      Danmark/Japan holdbilledet. Alle de japanske spillere har skrevet
      deres navne på den.

      Ja det kan da godt være at de danske spillere er bedre til
      ultimate
      i dag, men jeg er helt sikker på at vi var bedre til at drikke
      øl:o)

      Mvh
      Peter Jepsen

      --- I frisbee_dk@..., Morten Ivø <Morten@i...>
      > Det skete i de dage…
      >
      > Jeg faldt over nogle gamle Ultimate billeder i bunden af skabet,
      som jeg synes I
      > skal have fornøjelsen af. De er fra World Ultimate Championships
      1986 i Colchester,
      > England. Danmarks første deltagelse ved VM. Det var dengang KFK
      var grundstammen på
      > landsholdet (det viste resultat også).
      >

      > Holdbillede, de glade pionere:
      >
      > http://ivoe.dk/kfk/Ultimate_1986.jpg
      >
      > Øverst venstre:
      > Jens Christiansen - KFK, Morten Sandorf - IFO, Claus Svane - KFK,
      Henrik Larsen -
      > Farum, Carsten 'AP' Gottlieb - KFK, Morten Ivø - KFK, Erik
      Hammer -
      Farum, Peter
      > Jepsen - KFK, Flemming Larsen - Farum
      > Nederst venstre:
      > Finn Lindegaard - IFO, John Madsen - KFK
      >

      > Flying Circus, USA (ja, navnet har været brugt før) vandt VM
      over
      Sverige:
      > http://ivoe.dk/kfk/vm1986_1.jpg
      > Danmark blev sidst, men vi vandt selvfølgelig Spirit:
      > http://ivoe.dk/kfk/vm1986_2.jpg
      >
      > Til gengæld spillede vi nogle tætte kampe mod de andre
      bundhold.
      > Her vores ærkerivaler og druk kammerater fra Belgien:
      > http://ivoe.dk/kfk/vm1986_3.jpg
      >
      > Det var også en kæmpe oplevelse at spille mod Japan:
      > http://ivoe.dk/kfk/vm1986_4.jpg
      >

      > Der er sket meget på 17 år....
      > Heldigvis er Danmark blevet bedre for hvert VM/EM.
> [...]
    • Show all 3 messages in this topic