1060Program for 2. og 3. DM-runde.

  • Henrik Thomesen
    Sep 9, 2003
      Hej igen..

      Det er sidste gang, jeg bruger dette medie til udsendelse af program. Programmet er sendt til web-master og vil forhåbentligt snart ligge på frisbee.dk. Indtil da må I nøjes med denne vedhæftede version.

      2. runde i øst bliver afholdt bag Valbyhallen.
      2. runde i vest bliver afholdt i Esbjerg. Jeg skal bede Esbjerg om at sende mig og klubberne i vest det præcise sted, hvor kampene spilles.

      Det samme gælder for Dinosaurs' afholdelse af 3. runde i Aalborg og Ragnaroks 3. runde i øst, hvor locationen ikke ligger fast endnu.

      Lad os håbe på nogle lidt mere spændende kampe på søndag end i søndags.

      Rettelser eller kommentarer til programmet er som sædvanlig velkomne.

      På gensyn
      Henrik

      Henrik Thomesen
      Wilkensvej 14, 1. th.