1088paganello 8.-12. april 2004 med KFK

  • Jonas Honore
    Dec 8, 2003
      Hej, så er jeg her igen med info om verdens største
      ultimate-strandturnering: Paganello i Rimini, Italien.
      KFK var heldige i år og fik en plads i den efterhånden meget
      eftertragtede coed eller mix division, som de kalder det i Rimini.

      Jeg har allerede fået en del forhåndstilkendegivelser, men nu er det
      alvor, hvis du vil med.
      Og hvorfor skulle du dog ikke ville med til en ultimate-fest med 1500
      mennesker fordelt på 96 hold fra 25 lande (4 kontinenter) på 15 baner
      på den dejligste silkebløde sandstrand?
      Festerne er eskaleret i de senere år, så der nu er fest hver aften og
      med 3 kampe pr. dag (undtagen sidste dag, hvor der gudskelov kun er en) er
      der nok at se til.

      Du skal regne med at slippe tæt på kr. 1000,- for deltagelse i
      turneringen. Dette dækker frokost hver dag plus et par middage og fester
      samt en overraskelse (gave) plus de eftertragtede drikke-billetter der kan
      byttes til enten øl eller vand (måske snarere vand og så øl).
      Nu skal det jo ikke lyde som om vi er det rene badehold. Min kæreste
      spiller også i denne række og de blev nr. 2 sidste år. Intet ville
      glæde mig mere end om vi kunne overrumple dem :) Så bare kom ud og
      løb på stranden!
      Fra KFK har følgende allerede tilmeldt sig: Inge, Louise, Helle, Steffen,
      Thomas Dahl og undertegnede samt muligvis Tuf, Johnny og Jimmy. Desuden
      spiller KH fra Circus også med os vil jeg tro. Så vi er faktisk ved at
      være fuldt hold på herresiden. Pladserne bliver tildelt efter først
      til mølle princippet (har dog som sagt allere et par
      forhåndstilmeldinger fra sidste skriv ud på frisbee_dk).

      Flybilletter til Italien ligger p.t. på omkring kr. 1000,- hvilke de
      forhåbentligt gør lidt endnu. Tog fra lufthavn til Rimini er som regel
      særdeles overkommeligt (så vidt jeg husker omkring kr. 100 måske
      endda mindre).
      Overnatning kan ske både på hotel og på campingplads. Desværre er
      campingpladserne et godt stykke væk, derfor har vi altid sovet på et
      hotel i nærheden af banerne, hvilket er en sand velsignelse når man i
      solnedgangen stavrer hjem efter en lang herlig dag på stranden (og har 45
      min før festen starter :).
      Vi håber på at kunne presse prisen på hotellet ved at bestille til 4
      hold samtidigt.

      Alle spørgsmål vedrørende Paganello er velkomne!
      Hvis du vil med vil jeg gerne have en mail (til jh@...) med dit
      navn, adresse og telefonnummer. Desuden også gerne en overvejelse om
      hvornår du kunne tænke dig at rejse ud og hjem (hvis du vil flyve med
      os andre) samt om hotel er helt uacceptabelt for dig.

      Ciao
      Jonas

      P.S. alle på holdet er jo forresten også velkomne til Katherines og mit
      bryllup i Castiglion Fiorentino (I Toscana) d. 4. april..... blot et par
      hundrede kilometer fra Rimini.