      Fra: Sinus Frank [mailto:sf@...]
      Sendt: 23. april 2004 02:48
      Til: frisbee_dk; alle@...; Christian Mærsk; Hans Peter Aggebo; Martin; Allan Bruun Kristensen; Jesper. Rydberg@Telenor. Dk; Kristian K Hansen; 18Jakob Juhl Pedersen; Simon Juhl Pedersen; mail@...; Erik Hammer; Wigger
      Emne: Valbyparken - endnu en arbejdsdag

      Hej Alle.

      Så er der fuld gang i teeanlæggelse og træplantning i Valbyparken. Bemærk i øvrigt, at man IKKE må betræde teestederne før til åbningsturneringen!!!
      Vi mangler dog derudover stadig et par småting, før vi kan åbne banen d. 15/5 og vi afholder derfor endnu en arbejdsdag på St. Bededag, fredag d. 7/5 fra kl. 9.30.
      Vi sørger (som sædvanlig ;-) for lidt kaffe, øl, sodavand, slik, pizza osv.

      Vi skal have lavet flg.:
      • 1 sidste gang maling på hvide tee-pæle
      • 3 gange maling på gule tee-pæle
      • 2-3 gange maling på røde tee-pæle
      • Der skal graves et lag grus rundt om kurvestolperne (ca. 70 cm. i diameter) og teepælene (ca. 45 cm. i diameter), så det er nemmere at slå græs, uden at ødelægge noget
      • Der skal laves dropzoner v. søerne til, når man ryger OB i dem. Hver zone markeres m. 4 orangemalede nedgravede brosten og vi skal finde en snedig måde, hvorpå det markeres, hvilket hul drozonen hører til (der er nemlig flere huller, hvor samme sø kan komme i spil og der skal ikke bruges samme dropzone)
      • Ved forkanten af hver tee lige v. siden af rullegræsset skal på hver side lægges en nedgravet brosten, malet i tee-ens farve (altså 2 brosten pr. tee)
      • Hvis vi når at få hulnumrene, skal disse monteres på kurvetoppene
      • Hvis vi når at få designet og leveret teeskiltene (og banekortsklitet) skal også disse monteres
      Vi skal bruge nogle spader, noget snor og nogle små skovle (til brosten), samt gerne nogle elektriske skruemaskiner, så tag med, hvad du har.
      Håber I gider komme at hjælpe; I må meget gerne lige melde tilbage på e-mail.

      PS til Kristian fra Flying Circus: Gider du sende videre til evt. interesserede fra klubben?

      Flyvende hilsener:
      Sinus
      DG-udvalget, KFK og
      Projektleder, Valbyparken Disc Golf Park