      Sent: Monday, June 07, 2004 1:22 PM
      Subject: [frisbee_dk] Sportscamp

      Hej allesammen

      Nogle af jer kan måske huske, at jeg skrev tidligere om et arrangement i Farum i den kommende sommerferie, Sportscamp, som godt kunne bruge lidt frisbee instruktører.

      Arrangementet er en lejr, hvor deltagerne (10-14 år) kan vælge forskellige sportsgrene at udforske i en uge med nogle af Danmarks bedste instruktører. Blandt sporterne er fodbold, svømning, badminton og tennis.

      Da det ikke skal være for ensidigt, vil arrangørerne også gerne blande nogle andre sporter ind i det, og har derfor lavet et særligt indslag tirsdag aften, hvor deltagerne kan prøve noget andet, f.eks. ultimate. Det er derfor, jeg gerne vil have fat i jer!

      Det drejer sig om tirsdagene i uge 27, 28 og 30, altså tirsdag den 29. juni, den 6. juli og den 20. juli.

      Alle tre gange er det fra kl. 19.30 til kl. 21, og der er brug for 2-3 instruktører pr. Gang.

      Jeg håber virkelig, at der er interesse for dette, da det er børn fra hele landet, der deltager i arrangementet. Desuden vil det være et tilbegevendende arrangeement hver sommer, som med tiden gerne skulle nå op på 2000 børn pr. Sommer, så det vil være rigtig godt at komme ind i varmen fra start af.

      I må meget gerne skrive til mig snarest, hvis I kunne tænke jer at hjælpe til.

      Venligst

      Lasse

      Lasse Zetterström

      Nygårdterrasserne 301 C

      DK-3520 Farum

      44 95 83 13

      28 79 63 90

      lz79@...

      lazet@...

      - Der findes 10 forskellige slags mennesker:

      Dem der forstår binære tal og dem, der ikke gør!

      - There are 10 different kinds of people:

      Those who understand binary numbers and those who don't

    • Show all 2 messages in this topic