1137Åbning af Valbyparken Disc Golf Park i weekenden - STØ T OS!

  • Sinus Frank
    Jun 8, 2004
      Hej ALLE plastic-kastere.

      D. 12. og 13. juni 2004 finder årets Frisbee Golf Festival jo sted samtidig med åbning af vores bane i Valbyparken, København.

      Endnu en gang vil jeg trygle jer om at afse en dag eller to for at vise interessen omkring den bane, der har potentiale til at blive den mest brugte i Danmark.
      Om ikke andet må I meget gerne møde op fra 12.00 til 12.30, hvor selveste overborgmester Jens Kramer Mikkelsen vil holde en åbningstale, klippe snoren over og indvie med at spille et hul.
      INDSLAGET:
      Festivalen vil byde på disc golf på flere forskellige plan: 4 forskellige runder på den nye bane. Workshops, hvor du kan lære nye teknikker til af bringe din score ned på golfbanen og derudover forskellige sjove indslag og hyggeligt frisbee samvær - og masser af gode præmier!
      Samtidig benytter vi lejligheden til at åbne Danmarks, og en af Europas, bedste disc golf-baner!!
      Vi håber på stort fremmøde trods denne sene frist....
      Klik ind på
      http://www.frisbeefestival.dk, hvor du kan læse mere og hvor du også kan melde dig til.
      Du må meget gerne melde dig til så hurtigt som muligt, da jeg skal bruge en forhånds-tilmeldingsliste til DGI!!!!

      Man behøver ikke deltage i hele arrangementet for at være med, hvis man ikke kan afse hele week-enden. Men kom og vis flaget og kast en disc.

      Med venlig hilsen
      Københavns Frisbee Klub og
      Team Valbyparken Disc Golf Park