1138Spil ultimate foldere

  • Jonas Honore
    Jun 10, 2004
      Kære Frisbee Danmark (ultimate folk især)
      For noget tid siden lavede nogle disc-golfere en flot folder om Disc Golf. Nu er vi (DGI Storkøbenhavn) lige på trapperne med en tilsvarende folder om ultimate. Jeg håber at der lige som for disc golf folderens vedkommende vil være stor interesse for at klubber og DGI-amter m.fl. vil bestille et antal eksemplarer.
      Jo flere foldere vi har råd til at bestille, jo lavere bliver stykprisen.
      Ved 1000 eksemplarer er prisen knap kr. 5 pr. folder, mens den ved 5000 er nede på kr. 1,30
      Skulle vi få råd til 10.000 ender vi på en stykpris på omkring 90 øre.

      Realistisk vil prisen nok ende lidt over 1 kr pr. folder.

      Jeg hører meget gerne fra alle der er interesserede:
      1: Hvor mange foldere du gerne vil aftage og/eller
      2: Hvor mange penge du har til foldere (evt. med en maxpris pr. folder).

      Jeg vil gøre status om en uge og melde tilbage hvilken stykpris vi er nået ned på.

      Folderen kan i øvrigt ses på:
      www.edisc.dk/pdf/Spil_Ultimate.pdf
      (Kontakt mig hvis du er interesseret i at se folderen i fuld kvalitet ~ 10 MB)

      Mvh.
      Jonas
    • Show all 2 messages in this topic