Skip to search.

1159VIGTIG INFO til tilmeldte spillere ifm. DM i Disc Golf - LÆS!!!!

  • Sinus Frank
    Aug 11, 2004
      Hej alle.

      Det er MEGET vigtigt, at I melder tilbage senest MANDAG, om I vil deltage i middag/fest lørdag aften v. 20-20.30 tiden, da antal "kuverter" skal bestilles!!! Check detaljer på http://www.valbyparken.dk/t2w_258.asp under "Middag/fest", men kort fortalt koster det 100 kr. pr. person og 20 kr. for en halv fadbamse og vi ser meget gerne deltagelse af kærester, venner osv.
      Ligeledes vil jeg gerne vide, om I skal overnatte, så jeg også kan sige det til bestyreren af Valby Idrætspark i samme åndedrag. Det koster 20 kr. pr. person for begge nætter.

      Husk også at tilmelde jer pargolfen; indtil nu er der kun 3 deltagende par!

      SPREAD THE WORD (not the disc ;-)!

      Sinus