      Fra: Tønning [mailto:pt@...]
      Sendt: 4. oktober 2004 15:56
      Til: frisbee_dk@...
      Emne: [frisbee_dk] Ny Bestyrelse og kontaktperson i Esbjerg

      Hej Frisbeedanmark, vi har haft genralforsamling i Esbjerg, og der
      blevet skiftet ud i bestyrelse og kontaktpersoner. Brian Johansen
      stopper efter mange års tjeneste i bestyrelsen, ligesom Jesper Holmgaard
      også har valgt at trække sig fra bestyrelsen. Der er også kommet ny
      ultimate-kontaktperson.

      Den ny bestyrelse se således ud:

      Formand: Lars Samuelsen, Ådalshaven 87 st. th, 6710 Esbjerg V. tlf.
      60223021

      Kasserer: Peter Tønning, Sprogøvej 45, 6710 Esbjerg V. tlf.
      75152352/61776900 pt@...

      Best. mdl. Brian Jakobsen, Frodesgade 116 2. th., 6700 Esbjerg tlf.
      26651717 sandy_claws666@...

      Ny kontaktperson for ultimate er:

      Ultimate-kontaktperson: Mark Theil-Larsen, Skolegade 12 1. tv., 6700
      Esbjerg, tlf. 75176272/ 21213551 sirfreezer@...

      Det var alt vi havde at sige fra Esbjerg i denne omgang.

      Peter
    • Show all 3 messages in this topic