1174kong volmer

  • Raja Kajs Ferneke
    Oct 20, 2004
      Hej Michael
      Jeg kommer fra en nyopstartet klub i Tørring(jylland!)
      og vi vil meget gerne deltage i turneringen, men jeg kan ikke rigtigt finde de folk jeg skal have fat i og jeg har prøvet at skrive til en fra Farum men har ikke fået svar fra dem...
      Er der stadig mulighed for at tilmelde hold?
      `Venlig hilsen
      Raja Ferneke, Tørring DicsControl

      Scan og rens din PC/Notebook for virus på http://shopping.jubii.dk/sikkerhed/scan/ helt gratis med markedets bedste Antivirus program, eTrust Antivirus, fra Computer Associates.