1192Sv: [frisbee_dk] Dame hold til EM for klubhold i Rostock d. 3. til 9. juli 2005

  • Pia Broni Christensen
    Jan 4, 2005
      Hej Lene,

      Tak for et fantastisk tilbud - Jysk kunne ikke have gjort det bedre :)

      Jeg vælger dog at takke nej. Tænk at jeg kunne beslutte mig så hurtigt.. ;) Ja fristelsen er der afgjort, men jeg kan ikke få det til at hænge sammen med resten af min hverdag - jeg ville ikke kunne give det den tid og opmærksomhed, som det kræver. Mit arbejde er den største faktor, dernæst kommer en rejse til Mexico og ja nok ikke mindst en kæreste, der kommer hjem efter 3 måneder på søen...

      Beklager - håber (fandme), at det lykkes Jer at samle en flok entusiastiske tøser.
      Held og lykke med det - måske vi ses på fredag.

      :) Pia

      Scan og rens din PC/Notebook for virus på http://shopping.jubii.dk/sikkerhed/scan/ helt gratis med markedets bedste Antivirus program, eTrust Antivirus, fra Computer Associates.