1222[frisbee_dk] Natstævne forlænget tilmel dingsfrist

  • Jonas Honore
    Mar 21, 2005
      Natstævne - en nat med alternative idrætsaktiviteter
      lørdag, den 2. april kl. 18 – 03 i DGI-byen

      Deltagere skal være over 18 år i hold på min. 8 personer, hvoraf min.
      2 er kvinder.

      Aktiviteter:
      ultimate – futsal – volley – badminton – floorball – ballebold –
      bombebold – ringenes herre – vandforhindringsbane + formentlig også
      klatring – goldball og vandpolo.

      Dommere ved stævnet:
      holdene skal selv medvirke som dommere – hvert hold prioriterer hvilke 3
      aktiviteter, man vil dømme i.

      Pris:
      Kr. 500,- pr. hold + kr. 50,- pr. deltager – dækker alle aktiviteter
      samt en sandwich sidst på natten.

      Tilmelding:
      Online tilmelding og betaling på www.natstaevne.dk
      senest den 29. marts.

      Der er plads til 13 hold som tilmeldes efter ’først til mølle’-princippet.

      Eventuelle spørgsmål rettes til DGI Storkøbenhavns Amtskontor på telefon
      33 86 28 60.eller til undertegnede.

      Mvh
      Jonas