1224Tilbud til rejsehungerende, studerende ultimatespillere

  • Henrik Thomesen
    Mar 31, 2005

      Hej alle....

      Det er sjældent, man får noget gratis af Danske Bank, men nu har du muligheden.

      Hvis du gerne vil studere i udlandet og kan opfylde disse kriterier......

      - Skal have læst minimum 2 år på en SU-berettiget vidergående uddannelse (ikke gymnasie, HF, handelsskole m.m.)
      - Være 20 år.
      - Have boet minimum 2 år i Danmark.
      - Skal læse minimum 3 måneder i udlandet.
      - Vende tilbage til Danmark for at afslutte uddannelsen.
      - Dokumenterer, at du har søgt optagelse på et udenlandsk uddannelsessted, for eksempel med en kopi af indstillingen fra det nuværende uddannelsessted eller en kvittering fra det  udenlandske uddannelsessted.

      ..........kan du søge et legat på kr. 16.130 (før skat) på www.danskebank.dk/studielegater.

      Jeg vil tro, du har okay muligheder for at komme i betragtning, da ansøgningsfristen er rimelig kort.

      Hvis du i øvrigt har brug for økonomisk rådgivning af en bankmand, som har forståelse for ultimatespilleres periodemæssigt store rejsebudget, så skal du være velkommen til at give mig en mail eller et ring.

      Mange hilsner

      Henrik, Ragnarok

      38107659/24850657