      Fra: frisbee_dk@... [mailto:frisbee_dk@...]På vegne af Erik Hammer
      Sendt: 2. juli 2005 11:25
      Til: Frisbee DK
      Emne: [frisbee_dk] Dine indstillinger til frisbee_dk

      Kære alle

      Beklageligvis har Jonas annoncering af strandturneringen udløst en endeløs mængde af beskedder fra Sinus om at han er på ferie.

      Jeg har nu ændret Sinus indstillinger, således at han kun kan læse meddelelser online. Det skulle forhindre yderligere "SPAM" fra hans side.

      Hvis der er andre, der tager på ferie og sætter autosvar på jeres mail, så log venligst ind på Yahoo Groups og sæt jeres opsætning til kun at læse meddelelser online (eller ekskluder frisbee_dk fra dem I sender retursvar til).

      Sådan ændrer du din opsætning:
      Log ind på Yahoo Groups.
      Vælg frisbee_dk
      Vælg Edit Membership (i linien øverst)
      Scroll ned til Message Delivery og marker "No email - I'll read messages on the web site"
      Gem opsætning

      Når du er tilbage fra ferie kan du rette det igen.

      God ferie

      mvh
      Erik

      Erik Hammer
      Farumsdal 4
      3520 Farum
      hammer@...
      tel:
      mobile:
      44957730
      40736796
      Add me to your address book...Want a signature like this?

    • Show all 2 messages in this topic