1344Re: [frisbee_dk] Strandturnering Ishøj 23. juli

  • Jonas Honore
    Jul 16, 2005
      Hej igen
      Så vil jeg gerne have jeres tilmeldinger til strandturneringen den 23.
      juli på Ishøj strand.
      Pris: kr. 100,- pr. hold.
      Tilmelding senest onsdag den 20. juli

      Der vil som tidligere år også være mulighed for at spille lidt
      volleyball mellem kampene. Ønsker man at deltage i volley-turneringen
      koster dette et mindre beløb.

      Mvh
      Jonas

    • Show all 2 messages in this topic