1375RETTELSE instruktion 6. september

  • Jonas Honore
    Aug 4, 2006
      Hej igen

      Jeg fik taget helt fejl af både dag og måned.
      Instruktionen på Hørsholm Stadion er den 6. september og det er en onsdag.
      Giv mig en melding, hvis du er frisk

      Der er desuden stadig en mulighed for at undervise ifm Falkonergårdens
      Gymnasiums idrætsdag den 25. august kl 9:30 - 13:00. Det foregår ved
      Frederiksberg Hallerne / K.B. Hallen. Jeg har selv været der ude de
      sidste par år og det er faktisk fedt at træne nogle rigtige idrætsfolk i
      ultimate (Falkonergården er jo et gymnasium med idrætsfolk under Team
      Danmark). "Desværre" er jeg i år i sommerhus den uge.

      Mvh
      Jonas

    • Show all 2 messages in this topic