      Sent: Sunday, May 13, 2007 9:00 PM
      Subject: [frisbee_dk] Interesseret i VM i Brasilien?

      Hej alle (KLUBformænd - videresend til resten af klubben)
      Jeg har lovet at tjekke stemningen for, at Danmark skal sende et hold til
      VM i Brasilien fra den 11-16. december 2007 - altså i år. Og på sand.

      Der er jo slet ingen tvivl om, at det vil være fantastisk at deltage. Men
      er der nogen, der har råd? Jeg går ud fra, at det mest sandsynlige er et
      mixhold.

      Team fee er 150 Euro
      Players fee er 80 Euro
      En flybillet til Rio koster ca. 7000 kr med TAP eller Air France
      Dertil kommer hotel og indenrigsfly

      Send mig en mail, hvis du er interesseret. Der er længe til - ja og
      alligevel ikke - skal man med, skal der spares op nu, og dem som er
      interesseret skal vide, om de har nogen at spille med ....
      (Jeg ved endnu ikke selv om jeg har råd, men der er jo ingen grund til at
      afskrive det på forhånd, hvis man lige pludselig skulle vinde i lotto  :-)

      Se mere på http://wcbu2007. org/

      Louise Dyring Nielsen
      Phone: +45 3583 2099
      Mobil: +45 2099 2233