1420DM - Lost & Found

  • Thomas Dahl Pedersen
    Oct 7, 2008
      Hejsa.

      Efter sidste weekends DM i Valbyparken blev der glemt ting og sager nok
      til at åbne en mindre sportsforretning.

      Kig forbi her for at se om der er noget af det glemte der tilhører dig:
      http://fotoalbum.thomasdahl.dk/DM08LostAndFound

      Er der noget du mener er dit er det klart nemmest hvis du kommer forbi en
      KFK-træning og henter det. Men skriv lige til mig først, så du er sikker
      på ikke at gå forgæves. Er det upraktisk for dig at tage til KFK-træning
      må vi finde ud af noget andet.

      Om ca. 2 uger bliver det ikke-afhentede givet bort til de af KFKs
      medlemmer, der kan gøre nytte af de glemte sager. Er der stadig noget til
      overs bor jeg heldigvis lige ved siden af Kirkens Korshær, der sikkert
      gerne tager imod en donation.

      Håber du finder noget du savner.
      Thomas Dahl - KFK

      NB: Vær rar at videresende denne til din klubs mailliste, hvis I har sådan
      en.