233pigeVM

  • Rikke Kirk
    Jun 1, 2000
      ULTIMATE PIGER I DANMARK !!!

      Så er det ved at være på tide i får fingeren ud: Det er ved at være VM tid og I har faktisk chancen for at deltage!!!!
      Ja det lyder usandsynligt at I kan få spilletid, og ikke bare skal heppe på drengene.

      En masse ultimatefreaks fra det meste af verden er gået sammen og har dannet et internationalt mix hold. Og ja der er jeg kommet på. Og det kan DU også, for vi magler faktisk 2-3 piger til at få det ultimative hold.

      Er du blot lidt interesseret, så kontakt mig. Jeg ved ikke hvordan de ( dem der står for dette fabelagtige hold) har det urutinerede spillere ( men jeg kom jo med) Så drop janteloven og slip lysterne fri. Alt er muligt!!!

      Ultimative hilsner

          Rikke Kirk -Århus