      Sent: Wednesday, April 04, 2001 4:36 PM
      Subject: [frisbee_dk] Forårsstævne på søndag d. 8. kl. 12.00-16.00

      Hej allesammen (Ultimatefolket og nok mest de østligt orienterede)

      Engang i november 2000 søgte vi om baner til vores DGI forårsstævne d. 8. april, og efter kun 4 remindere og stigende mismod har vi allerede i dag onsdag d. 4. april fået positivt svar fra Københavns Idrætsanlæg (KI) - læg mærke til initialerne, for forhåbentlig er det en institution på vej mod nedlæggelse og omstrukturering - vi græder salte tårer....

      Vi vil derfor gerne med superkort varsel invitere til udendørssæsonens første stævne.
      Som sædvanligt foregår det 5 mod 5 på forkortede baner, så det skulle være muligt dels at samle hold dels at præstere en spurt i hele banens længde på trods af dårlig form.

      Stævnet foregår:
      Valby Idrætspark (lige ved Ellebjerg S-station)
      Søndag d. 8/4 kl. 12.00-16.00

      Tilmelding til simonjuhl@... hurtigst muligt - kan I ikke samle 4 hele hold, så tilmeld enkeltpersoner til et opsamlingsstjernehold.
      Yderligere information kommer senere, men skynd jer at stikke hovederne sammen og slå på junglemailen til alle jeres spillere.

      mvh.
      Ultimateudvalget, DGI Storkøbenhavn

      Din brug af Yahoo! Grupper er underlagt Yahoo! Servicebetingelser.