438Ultimate, mest kbh: Arrangere salg af gode ultimatesko ?

  • Sune og Sara
    Apr 24, 2001
      Hej folks.

      Af hensyn til nye spillere, tænkte jeg vi kunne inviterede ham fyren med gode ultimate sko ud en dag...
      Hvis vi kan blive enige om en fælles dag/tid tager han sikkert hele butikken med ;-).

      Er en søndag i fælledparken om 2-3 uger ikke ok?
      (Får jeg lidt "jo-det-lyder-fedt" feedback får jeg fat i fyren og laver en aftale. Sig noget om tid/sted)

      mvh Sune, DiscDragons

      ps: For yderligere info har jeg indsat et brev jeg har sendt for længe siden.
      (Tingene har sikkert ændret sig lidt, men folk siger han er helt fin.)

      Original message from: Sune og Sara
      >Her er godt nyt.
      >
      >I håb om det kan gavne nogen, sender jeg lidt info om en postordrebutik i KBH (!) der forhandler velegnede støvler til Ultimate
      brug.

      >De støvler de forhandler er "beregnet" til amerikansk fodbold, så det er lige noget for en ivrig ultimater.
      >Skal jeg "tease" med et par priseksempler, så koster støvler iflg. deres hjemmeside fra 220 kr. til en simpel støvle og op til godt
      620 kr. for støvle med højt skaft (?) og godt