490Re: [frisbee_dk] VM på Hawaii2002

  • Kasper
    Jun 4, 2001
      Lyder rigtig interessant. Jeg kan ikke være med d. 11. august, men er klar på at vise jer nogle jydske tricks d. 26.

      Med venlig hilsen

      Kasper

      "marie staalsø" skriver:

      Til alle ultimatespillere ud i det danske land med interesse for at få en kæmpe oplevelse og spille og se en masse rigtig god ultimate i palmernes skygge.....

      Tag og læs vedhæftede fil, og tænk dig så grundigt om.... Mon ikke det var noget du kunne have lyst til???På Flying Circus' vegne

      - Marie Staalsø P.S. Jeg håber kontaktpersonerne i de enkelte klubber vil sende/give budskabet videre til de af deres medlemmer, som ikke er tilmeldt frisbee.dk! - På forhånd tak.

      Din brug af Yahoo! Groups er underlagt Yahoo! Servicebetingelser.