530Discgolf for hyggespillere?

  • morten.ivoe@ofir.dk
    Aug 2, 2001
      Forslag til en løbende discgolf turnering i Nordsjælland.

      Efter et par meget hyggelige discgolf turneringer i Helsingør,
      arrangeret af DGI-Frederiksborg Amt, har jeg studeret kalenderen
      efter det næste discgolf arrangement. MEN det har meget lange
      udsigter, hvis man ikke har lyst til at bruge en hel weekend i
      Aalborg, Sønderborg eller Horsens, eller i Sverige for den sags
      skyld.

      Det jeg savner, er at spille et par times discgolf sammen med
      ligesindede en gang om måneden, uden at bruge en hel dag eller
      weekend på det.

      Så derfor dette forslag:

      En løbende turnering, der strækker sig fra september 2001 til
      maj 2002, hvor der spilles den 2. lørdag i hver måned, skiftevis
      på banerne i Helsingør og Kokkedal.

      Man starter kl. 10:30, spiller 2x9 huller, med en kort pause, og
      slutter ca. kl. 12:30.

      Alle er velkommen, fra nybegyndere til pro's.

      -------

      Ville du have lyst til at deltage, måske bare engang imellem,
      så kontakt Morten Ivø (morten.ivoe@...), så vil jeg
      vurdere om der er grundlag for en sådan turnering og vende tilbage
      med flere oplysinger.

      Hvis du har en kommentar eller et andet forslag er du også
      velkommen til at kontakte mig.

      mvh,
      Morten Ivø
      Københavns Frisbee Klub