545Re: [frisbee_dk] Rykker - Ultimate DM-uden dørs 2001

  • Jonas Honore
    Aug 21, 2001
      Hej Rasmus

      KFK stiller med et hold i open og et hold i damerækken (evt.
      dame/begynder-rækken)

      Jeg har ikke en spillerliste klar da vi har fået en del nye medlemmer
      i klubben, som vi gerne vil have med. Men de er så nye, at jeg ikke
      har efternavn og fødselsdato på dem.
      Du kan få en delvist færdig spillerliste og så de nye spillere senere.
      Så vidt jeg kan se, skal I senest have dem 7 dage før turneringsstart.

      --
      Hilsen
      Jonas mailto:jonas@...

    • Show all 4 messages in this topic