546Re: [frisbee_dk] Rykker - Ultimate DM-udendørs 2001

  • Rasmus Juhl Pedersen
    Aug 21, 2001
      Hej Jonas

      Tak for tilmeldingen. jeg vil hellere vente indtil jeg kan få en komplet spillerliste.
      Kan du iøvrigt ikke rykke Morten for jeres kontingentbetaling, på forhånd tak.

      Vh.
      Rasmus

    • Show all 4 messages in this topic