584Re: [frisbee_dk] Ultimate DM, 2. runde Øst

  • Jonas Honore
    Sep 10, 2001
      Hej Rasmus
      - og alle jer andre på frisbee_dk

      For en gangs skyld er det faktisk med vilje at I alle får denne mail -
      og undskyld tidligere smuttere (samt til alle i vest).
      4
      Men ved 2. DM runde i øst er der et par stykker, der har glemt deres
      bukser! Det ene par er mørkeblå, har lommer i siderne og er str. 38.
      Det andet par er Helly Hansen regnbukser i x-large (dem beholder jeg
      sgu selv, hvis der ikke er andre der vil ha dem ;-)

      Jeg tager dem med på søndag i Valby, hvis du/I vil have dem før, så
      skriv lige til mig. Husk! Hvis du kun vil skrive til mig og ikke til
      alle, så gør du lettest ved at vælge "send til alle"-funktionen i dit
      mail-program og så slette frisbee_dk@... i CC feltet. Hvis
      du derimod gerne vil sende til alle på frisbee_dk, så skal du benytte
      "svar kun til afsender"-funktionen i dit mail-program. Mere enkelt og
      intuitivt kan det da ikke blive vel!???

      --
      Hilsen
      Jonas