646Virus tjek

  • Erik Hammer
    3 Dec 15:05
      Hej alle

      Gennem de seneste dage har der cirkuleret en række forskellige vira.
      Heldigvis er de denne gang ikke kommet rundt via frisbee_dk. Men jeg har
      modtaget mange mails fra enkeltpersoner. De fleste er tilsyneladende
      relativt harmløse, idet de blot sender sig selv videre til alle i din
      mailboks.

      Alle mails jeg har modtaget er indtil nu blevet stoppet af mit virusprogram
      (tak for det), men jeg har nu fået det tip, at det på nettet findes en
      gratis tjeneste, hvor du kan få testet og renset din computer (dette er
      naturligvis ikke lige så godt som et rigtigt virus tjek-program, men hvis du
      hører til dem, der er angrebet, er det måske løsningen her og nu).

      Du kan finde det på http://housecall.antivirus.com

      God jagt

      Erik
    • Show all 2 messages in this topic