688Re: [frisbee_dk] Pigespiller søges til KFKs Furiouse Five-hold

  • Rasmus Juhl Pedersen
    Feb 4, 2002
      Kære alle

      For tilmelding til frisbee_dk, så gå til http://www.dfsu.dk og klik dig ind på
      e-groups banneret, som ligger i bunden af siden. Så følger en automatisk
      registreringsprocedure, og du bliver medlem af nyhedsgruppen frisbee_dk.

      Hvis du stadig har problemer, så send en venlig mail til hammer@... , så vil
      Erik hjælpe dig.

      Venlig hilsen

      Rasmus