702Re: [frisbee_dk] DM indendørs 2002

  • Anders Langballe
    Feb 16, 2002
      Da Rene er på skiferie, er jeg blevet beæret med sende en invitation og
      stå for endelig tilmelding.

      Invitation til DM i indendørs Ultimate

      Den 2. og 3. marts afholder Aalborg Dinosaurs DM i indendørs
      ultimate. Stævnet afvikles i Løvvangshallen, Aalborg Katedralskoles Hal (kun
      lørdag) og Grindstedhallen (kun søndag).

      Der er mulighed for overnatning på Løvangskolen både fredag og
      lørdag nat. Overnatning koster 10 kroner per nat og for den nette sum
      af 10 kroner ekstra per nat kan man også låne en madras af
      skolen. Lørdag og søndag morgen er der morgenmad til 15 kroner per dag
      og lørdag aften bestilter vi en tre retters menu for kun 80 kroner per
      person. For at holde prisen på et absolut minimum skal folk selv
      medbringe drikkevarer. Disse kan købes i Løvvangcentret, der ligger 5
      minutters gang fra Løvvangshallen. Folk bedes selv sørge for frokost
      begge dage.

      Jeg aner ikke hvad holdgebyret bliver, da Rene er på skiferie, så jeg
      håber at vi kan opkræve det senere.

      Indbetaling skal ske smalet per hold på gironummer: 125-1392 Korttype:
      01 Reg.nr: 1199. På girokortet bedes anført hvor mange der kommer og
      hvad der er betalt for.

      Da Grindstedhallen ligger 15 km fra Løvangskolen, vil vi gerne vide om
      folk er interesserede i at der bliver arrangeret bustransport eller om
      de selv er i stand til at transportere sig derud.

      Selv om de enkelte hold allerede har meldt sig til skal jeg stadig
      have det endelige antal spillere af hensyn til madbestilling,
      brandmyndighederne osv.

      Tilmelding skal ske senest den 20. februar hos
      Anders Langballe på email andel@... eller telefon 98 19 41 65.

      Venlig Hilsen
      Anders Langballe