722Re[2]: [frisbee_dk] Hvem vandt DM?

  • Jonas Honore
    Mar 4, 2002
      Hej Erik
      (og alle jer andre - jo denne gang er det med vilje!)

      Det vil nok ikke komme bag på ret mange, at jeg også synes det er ret
      fedt når man kan finde opdateret information på nettet minut for
      minut. MEN jeg har altså svært ved at tro på, at vi bliver forbigået
      af medierne fordi der går godt 1 dag i stedet for godt 1 time fra DM i
      ultimate bliver afholdt til begivenheden refereres på www.frisbee.dk
      eller den altid opdaterede KFK-hjemmeside - tak for de venlig ord Erik.

      Om vi kom før Rasmus Juhls sammenfatning på frisbee.dk (som måske er
      lidt svær at finde i bunden af siden!? Og i øvrigt mangler at fortælle
      om vinderne af spirit!?) eller ej, ved jeg ikke, men det er min
      erfaring, at vi i KFK ikke mindst er hurtige og ofte har nyt på siden
      fordi alle medlemmer kan indtaste en nyhed direkte på siden (og det
      gør de - bare spørg Tuf). Og så er det endda muligt for alle jer andre
      at knytte en lille kommentar til nyheden.

      En lignende interaktivitet er på vej i kalenderen på frisbee.dk. Ud
      over at se den forhåbentligt mest opdaterede og omfattende kalender
      med frisbee-aktiviteter, er det også muligt at tilmelde sit eget
      arrangement. PRØV DET! Onde rygter vil vide at systemet ikke er
      perfekt endnu. Derfor er er I meget velkomne til at skrive til mig og,
      i så detaljeret grad som I nu orker, berette hvilke problemer I måtte
      have oplevet. (Husk at skrive direkte til mig: jh@... ).

      Der er også en særlig version af kalenderen på vej, som man kan
      integrere på sin egen klub-hjemmeside, mht. baggrund, farver og
      skrifttype. Interesserede er meget velkomne til at få adgang til
      test-versionen samt komme med ønsker, forslag osv.
      Det lyder da ikke helt så tosset - eller hva' Erik!? Vi får vel ikke
      offentlighedens opmærksomhed fordi vi er hurtige til at fortælle om
      DM, opmærksomheden kommer nok snarere hvis vi får lavet en masse
      spændende arrangementer, der ikke er placeret oven i hinanden og som
      vi næsten alle derfor kan dukke op til og gøre endnu festligere!

      --
      Hilsen
      Jonas

      P.S. Jimmy: En flaske god vin, hvis du læser dette - ellers er vi kvit
      Alle I andre kan få et stort knus, hvis I virkeligt har gidet læse så
      langt! :-D
    • Show all 5 messages in this topic