739Tilmelding til frisbee_dk

  • Erik Hammer
    Mar 11, 2002
      Jonas skriver:

      P.S. Jeg synes stadig det er alt for svært at tilmelde sig denne
      mail-gruppe - jeg vil faktisk påstå at det kun er en 1 ud af 20 eller mindre
      som det vil lykkes for efter at yahoo har overtaget servicen. Jeg er i
      øvrigt selv en af de 19, for det lykkedes mig ikke at tilmelde mig med en ny
      mail - gruppen er simpelthen umulig at finde blandt de tusindvis af andre
      grupper hos yahoo.

      -----

      Det er desværre rigtigt, at det ikke er blevet enklere at tilmelde sig
      efter, at Yahoo har overtaget denne service.

      Det enkelste er at vide, hvad man vil. Når man har fået et YahooID, skal man
      straks søge at tilmelde sig "frisbee_dk", og ikke forsøge at finde gruppen i
      listen.

      Hvis man endelig ønsker at søge i listen, skal man søge under de danske
      nyhedsgrupper (dk.groups.yahoo.com) og under emnesti:
      "Sport og fritid" -> "Sport" -> "Sportsgrene" -> "Sportsgrene grupper".

      Hvis du har en ven, klubmedlem eller andre, der ikke kan finde vej ind, er
      det også en mulighed at sende mig en mail, og jeg vil sende vedkommende en
      invitation til at deltage.

      Diskussionen om nyhedsformidling mv. vil jeg vende tilbage til en anden dag.

      mvh
      Erik
    • Show all 3 messages in this topic