740Re: [frisbee_dk] Tilmelding til frisbee_dk

  • Jonas Honore
    Mar 12, 2002
      Hej Erik
      Det du mener er altså, at når man har været gennem de 10-12 trin for overhovedet at tilmelde sig, herunder vente på en mail med kode, så man kan verificere sin mail, så skal man først til at tilmelde sig gruppen???
      Og det er endda den enkle måde at tilmelde sig gruppen på!!!

      Det jeg vel fisker efter er en begrundelse for, hvorfor vi ikke flytter hele skidtet til groupcare.dk eller en anden velfungerende gruppe. Hvis det alene er for at undgå noget praktisk besvær skal jeg gerne bistå med det praktiske arbejde, så vidt det er muligt.
      På groupcare kan man endda gøre det sådan at alle eksisterende medlemmer kan invitere nye medlemmer. Til forskel fra yahoo's 10-trins-tilmeldings procedure har groupcare desuden kun et trin!

      Jeg har sagt det før og jeg vil sikkert blive ved med at sige det så længe vores brug af yahoo er en af de væsentligste forhindringer for fri udveksling af information mellem gamle og nye frisbee-entusiaster i Danmark:
      Yahoo Sucks!

      Prøv bare at søge hos fx www.google.com på netop disse ord, så vil I se hvad jeg mener. Blandt resultaterne finder man bl.a. denne udredning:
      Jonathan Swift in Gulliver's Travels described a Yahoo as, "a race of brutish degraded creatures...having the form and all the vices of man.......vicious course persons".

      Og det forklarer jo en del ;-)

      Hilsen
      Jonas
    • Show all 3 messages in this topic